نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
4479
-
الف
+

2 رقیب «پایتخت 6» در نوروز 99 را بشناسید

در این گزارش سریال های نوروزی 99 تلویزیون ایران را بر شمرده و رقبای سریال «پایتخت 6» را معرفی خواهیم کرد.

به گزارش آی فیلم 2، صدا و سیمای ایران هرساله در نوروز برای مخاطبان خود سریال و برنامه‌های متنوعی تدارک می‌بیند و امسال نیز علاقمندان می‌توانند سریال‌های متفاوتی را شاهد باشند.

سریال «پایتخت»

«سیروس مقدم» کارگردان با سابقه تلویزیون، فصل ششم از مجموعه تلویزیونی «پایتخت» را برای نوروز ۹۹ تدارک دیده است. سریال «پایتخت» که تمام فصل های ساخته شده اش تا کنون از آی فیلم2 برای مخاطبانش نشر گردیده، ویژگی‌های خاص و متفاوتی دارد که مخاطبان هر ساله منتظر نشر این سریال هستند.

به تازگی فلمبرداری سریال «پایتخت» آغاز شده و تاکنون «هومن حاجی عبداللهی» و «احمد مهرانفر» مقابل کمره رفته اند.

حضور «مهران احمدی» اتفاق جالبی را برای فصل ششم رقم می‌زند، فصل ششم مجموعه تلویزیونی پایتخت در ۱۵ قسمت برای نشر در نوروز ۹۹ ساخته می‌شود.

«محسن تنابنده»، «ریما رامین‌فر»، «احمد مهرانفر»، «مهران احمدی»، «هومن حاجی عبداللهی»، «بهرام افشاری»،« نسرین نصرتی»، «سارا و نیکا فرقانی»، «عطیه جاوید»، «سلمان خطی»، «ابوالفضل رجبی»، «غلامعلی رضایی» بازیگران اصلی این سریال هستند.


سریال «کامیون»

«سید مسعود اطیابی» فلمبرداری سریالی با نام موقت «کامیون» را کارگردانی می‌کند. این سریال در ۳۰ قسمت ۴۲ دقیقه‌ای تولید می‌شود و از ابتدا تا پایان فروردین ۹۹ نشر خواهد شد.

«مهدی هاشمی» و «نسرین مقانلو»، «جهانبخش سلطانی»، «بیتا سحرخیز»، «علی عامل هاشمی»، «سپند امیرسلیمانی»، «بهنام شرفی»،«آرزو نبوت»، «سیاوش مفیدی»، «گیتی قاسمی»، «ماهان عبدی»، «مهسا طهماسبی»، «هادی مرتضی زاده» و... در این سریال نقش آفرینی خواهند کرد.

سریال«دوپینگ»

یکی از پر مخاطب ترین شبکه های صدا و سیما سال آینده سریال کمیدی «دوپینگ» را به کارگردانی «رضا مقصودی»، تهیه‌کنندگی «سید امیر پروین حسینی» و نویسندگی «رضا مقصودی» و «افرا جورابلو»، برای نشر در نوروز ۹۹ در نظر گرفته است.

فلم سینمایی «خجالت نکش» همکاری قبلی رضا مقصودی و سید امیر پروین حسینی در سینما بود.

نظر شما
ارسال نظر